Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fastnar vid uppstart efter uppdatering

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej uppdaterade min 2g igår till 2.2.1 och jailbreakade den och låste upp den efter men när den skulle reboota efter det så har den fastnat i läget med annanasen och kommer inte vidare.

Den lyckas inte få kontakt med itunes eftersom det inte startar upp klart så jag inte inte återställa den det ända jag kan göra är att stänga av den och när jag sätter på den igen så kommer den i samma läge, någon som kan hjälpa mig?

Jag skulle försöka sätta den i Recovery Mode och sedan köra upplåsningsguiden från början igen.
Vilken guide kör du?
QuickPwn är ju att föredra i 90% av fallen för PwnageTool.

jag körde quick pwn men hur ska ju kunna återställa den när jag bara får upp bilden av ananasen så inte datorn hittar iphonen?

Ursprungligen av Hannes_A:

jag körde quick pwn men hur ska ju kunna återställa den när jag bara får upp bilden av ananasen så inte datorn hittar iphonen?

Ja, som jag skrev: sätt iPhonen i recovery mode (eller DFU mode).

Hade samma problem. Lösningen är enkel: sätt telefonen i DFU-mode (sök i forumet om du inte vet vad det är). Kör in original 2.2.1 firmware... starta om telefonen och kör QuickPWN. Se glad ut.

1
Bevaka tråden