Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Någon som har öppnat en Little Phatty?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hjälp! Min little phatty har fått problem med mod-hjulet.

Det känns som det lossnat från något fäst inne i synten så det har ingen styrsel alls och skrapar i kanterna på synten när man drar i det.

Nu är detta säkert inte något stor problem att fixa, kanske bara att öppna och dra fast något fäste, men jag tänkte i alla fall först kolla här på forumet om någon här redan har öppnat en LP och har några bra tipps innan saftskallen börjar mecka?

Vet att den så pass ny att man rimligen ska slippa öppna den, men någon måste väl ha fingrat innuti en LP här??

• Medlem
  • Uppsala
  • 2009-05-06 18:32

neriks?

• Medlem
  • International user
  • 2009-05-06 22:28
Ursprungligen av kroffe:

neriks?

Nja ... jag har öppnat två LP men jag minns faktiskt inte riktigt hur mod-hjulet är konstruerat ... Jag tar oftast ganska mycket bilder på allt jag reparerar så jag ska leta och se om jag har några schyssta utvikingsbilder på en strippad LP!

Oj! Utvikningsbilder! Det ser jag fram emot.

• Medlem
  • International user
  • 2009-05-07 10:03

Jag hittade tyvärr inga utvikningsbilder på LP'n Jag vet att jag knäppt en hel del bilder i samband med en reparation och en uppgradering men problemet är att jag inte vet vart jag lagrat dem ... Det är möjigt att de låg på min gamla laptop vars hårddisk krashade för ett halvår sen och då är de tyvärr borta Jag ska dock leta vidare ikväll ...

Hur går det Neriks,

Sitter förväntansfullt och väntar på dina pin-up bilder.

Hittat några?

1
Bevaka tråden