- Oyvind-A
- Medlem ●
- International user
Skrevs ursprungligen av Leijon
Tillbaka till ämnet: man kan ju alltid hoppas på nya Powerböcker men som så många gånger förut är det nog bara hoppet som spelar ett spratt.
Jag tycker mer att iBook behöver uppdateras. Den har ju inte ens fått Airport Extreme eller inbyggd blåtand. Visst fick den 100mhz snabbare processor för ett tag sen men förutom just snabbare processor har inte mycket spännande hänt på nåt år.
ja, ibook burde oppdateres på flere felt. Jeg kunne tenkt meg bedre oppløsning på 14" ibook. Powerbook 15" er det rimeligste alternativ hvis du skal ha OVER 1024*768 oppløsning på bærbar front. Og Powerbook 15" er jo egentlig ikke rimelig, ca 26.000 norske kroner. 1024*768(XGA) er for lite til mitt bruk(grafisk).
Apple Store US är nere mina herrar. Håll i hattarna!
Hur är det med dig Oyvind-A? Har du sovit dåligt i natt väntandes på godsaker från allas vårt favoritfruktbolag?
Skrevs ursprungligen av Gabriel Malmqvist
Hur är det med dig Oyvind-A? Har du sovit dåligt i natt väntandes på godsaker från allas vårt favoritfruktbolag?
Jeg våknet idagmorges. Det var nesten 30 grader , det var dårlig luft og jeg følte jeg hadde sahara i munnviken. Kanskje jeg er litt susen i hodet ja.....
Men nå skal jeg trykke F5 på apple.com
Jeg vil ha powerbook 15" alu!!!
Skrevs ursprungligen av Gabriel Malmqvist
Apple Store US är nere mina herrar. Håll i hattarna!
Shit, nu börjar det ju hända saker!!!
Jag som skulle fram på stan lite.
Vet inte om jag vågar det nu.
Vill ju inte missa det som komma skall.
Ja, vad är Soundtrack 1.0? Låter som ett Apple program:
"Supports the most popular 3rd party loop libraries.
Imports AIFF, WAV, and ACID formats. Also supports Apple Loops, the rich new file format for looping audio and sound effects."
Programmet finns inte hos Versiontracker...
Skrevs ursprungligen av Michael Nord
Ja, vad är Soundtrack 1.0? Låter som ett Apple program:
"Supports the most popular 3rd party loop libraries.
Imports AIFF, WAV, and ACID formats. Also supports Apple Loops, the rich new file format for looping audio and sound effects."
Programmet finns inte hos Versiontracker...
Soundtrack demades på WWDC av Stevenes himself... som en del av Final Cut Pro 4
Skrevs ursprungligen av mcelwee
"5GB of available disk space required for application and content installation"
Ganska saftigt
Inte så konstigt med tanke på:
Over 4,000 royalty-free loops and Sound Effects included
Säg att varje loop är på minst 1MB