Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bästa tangent och mus kombinationen

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag besitter i dagsläget Logitech´s macpaket med tangentbord + mus. I och med att jag besitter den nya macbooken så är jag väldigt mån om att hålla portar lediga till sånt som inte tillåter trådlöst.

Någon som kan tipsa om de bästa, av erfarenhet, tangetbord och muskombinationerna med BLÅTAND? Har riktigt dålig koll på den här biten.

• Medlem
  • 2009-05-12 10:17

Vad sägs om Apples egna grejer?

Känns ju lite oergonomiskt

• Medlem
  • Linköping
  • 2009-05-12 11:49

Jag hade nog valt ett paket från MS, det är få saker dom kan riktigt bra men tangentbord och möss är iaf två av dom.

Ursprungligen av Pilen:

Jag hade nog valt ett paket från MS, det är få saker dom kan riktigt bra men tangentbord och möss är iaf två av dom.

Hur blir det med själva layouten då? Svårt att tänka mig att MS köra kringla etc

I dirvrutinerna för Microsofts tangentbord så kan man ställa in vilken tangent som skall vara kommando. Så det funkar som man är van vid.

Nu blev det Apple Wireless ändå - dock till "brakpris" (398:-)

• Medlem
  • International user
  • 2009-06-21 16:46

Tråden behöver inte låsas!

kör visserligen på linuxDesktop
- men e supernöjd med dom blåtandade grejjerna från Logitech:

Tangent: diNovo Edge (har även scroll\pekarplatta du vet) finns även i MAC~edition -- men win~varianten e fan bättre layout'ad för oss;Ð

http://www.logitech.com/repository/691/jpg/7017.1.0.jpg

Mus: vita v470
- för att få bort klicken på mushjulet har jag öppnat och tagit bort den lilla fjädern i det, har höger\vänster autoScroll på hjulet även

http://images.macnn.com/esta/content/0709/logitechv470-reviewlg.jpg

mightyMouse för att scrolla klittan på verkar ju inte helt optimal -- om man inte hänger i VULVALAND! käns lite för biffig och defect oergonomisk lixom -- men det kan stå för mig (¡!)

Senast redigerat 2009-06-21 17:04
1
Bevaka tråden