Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Skrevs ursprungligen av Leijon Calypso.net vill sig inte riktigt i Safari.
Som på många andra sidor blir det bara mannagrynsgröt av alltihopa.
Har du kollat koden på navigations-framen? Uppenbarligen en PRAO-elev som skrivit den. Förresten, varför använder människor lager när de inte behärskar dem?
Skrevs ursprungligen av scooterbabe bettynansen virker ikke alls... Synd för jag funderade på att boka en teaterföreställning som går på Fredriksberg...
Har du kollat på http://www.billetnet.dk/
De har biljetter till de flesta arrangemang i Danmark.
Det "roliga" är att jag påpekade problemet för dem i mars förra året (men då gällde det OS 9 och IE5). Svaret då var: "Det här är något vi måste se över."
Edit: Ändrade lite som visade sig vara fel. Jag trodde att man kunde gå "förbi" förstasidan, men det går inte med Safari, bara IE...
Skrevs ursprungligen av Leijon Lösningen är att använda hacket till Safari som låter en ställa in User Agent. Sätt den till Win IE 6 och allt fungerar perfekt.
Skrevs ursprungligen av jbong Vad är det för hack och var hittar jag det?
/J
Det är väl inte ett hack direkt. Aktivera debug-menyn, mha t.ex. SafariEnhancer, eller ännu bättre PithHelmet så slipper du en massa störiga banners också.