Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Hoppas att någon kan förgylla min tillvaro med att tala om hur/om man kan använda ett bluetooth headset som audio in/out för itunes eller ichat?
tackar för alla andra tips man har fått här!
Det vore ju så ruskigt coolt!
En annan sak jag funderar över är, när man andvander address boken för ta emot sms så borde det ju gå att få en sound alert! Vet någon?
Nu går det, dom har precis lagt in stöd för det i version 1.5. McFlurry skrev det enligt ett mail jag fick men jag ser inte inlägget så jag skriver ett nytt...
Jag lyckades nog fippla bort mitt inlägg. Som sagt, det funkar i version 1.5. Jag var också tvungen att uppdatera bluetooth-firmware. Efter att du pairat datorn och headsetet så dyker det upp under System Preferences -> Sound.
Senaste betaversionen av iChat har också stöd för BT headsets.
jag har ett Motorola headset som jag inte får å funka med iChat. däremot så har polaren i Stockholm lyckats prata i iChat så jag hör genom sitt Jabra-headset...
Jag har dragit ner senaste bluetooth (1.5) och försöker parkoppla med mitt SonyEricsson HBH-200 headset. Får det dock inte att fungera. Headsetet hittas inte.
Fnns det någon lista över headset som fungerar med 1.5?