Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Nu har jag tröttnat på att en del applikationer plötsligt bara blinkar till och vägrar att starta. Så himla tråkigt att behöva återställa den en gång i veckan och försöka komma ihåg vilka program man hade köpt. Finns det något sätt att synka programmen med iBooken så att dom kommer tillbaka efter återställningen. Eller finns det något sätt att få Ipod h-vetet att inte krångla. Saknar min Creative ZEN som aldrig bråkade.
- Vilka program är det som inte fungerar?
- iTunes kommer ihåg vilka program du har köpt, och dom installeras automatisk varje gång du återställer iPoden från en backup.
- Har du jailbreakat eller inte?
Händer mej också. Är tvungen att återställa den helt och sen lägga in allt igen. Det är alla program som är nedladdade som vägrar starta. Alla förinstallerade prg är det inga problem med. OBS, kör inte jailbreakat!
Jag har hittat ett sätt att komma förbi återställningen när det händer. Ladda hem ett gratisprogram från iTunes store och installera det, då hoppar allt igång igen. Fungerar också om det finns en uppdatering till ett installerat program.
Ok tänkte inte på att det kunde tolkas som ett program som fixar problemet
Jag tankar hem valfritt program, och avinstallerar det om jag inte vill ha det kvar.
Så det är alltså inget speciellt program.