Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Korg ds-10

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ohoj!

Jag har hakat upp mej på KORG DS-10 och funderar starkt på att inhandla en, men hittar inga nya nånstans! Tillverkas dom än eller e de så att dom inte tas in till sverige?
Undrar också om det är nån som vet var man kan få tag på såna nya eller om det är begagnat som gäller.
Och vad kan en sån pjäs tänkas kosta?

Tacksam för svar!

• Medlem
  • Stockholm
  • 2009-05-24 18:49

Tror dom har slutat tillverkas. Vet att mediamarkt i kungens kurva har ett gäng kvar.

• Medlem
  • Karlstad
  • 2009-05-24 18:50

Jag blev sugen på en sådan och knatade ner till nån lokal Gamestop, Gameshop eller vad de nu heter(affärer som säljer tv-spel). Efter att ha tryckt mig igenom massan med småfolk(det var lördag) så frågade jag om DS-10.. vips höftade de upp ett och så gick jag därifrån med en DS-10 + DS Lite(limegrön)... så nog finns de men ofta bakom disk/lager. Jag betalade ca 495 för spelet och enheten kostade ca 1500. Skönt spontanköp.

Jag rekommendera electroplankton också.. perfekt för den som vill lägga en skum matta med ljud!

Jag är 99% säker DS-10 är regionslös och går att importeras för betydligt billigare peng. Använde mig av kanadensare på http://www.videogamesplus.ca/product_info.php?products_id=14758 förr i tiden, utan problem med tullen.

1
Bevaka tråden