Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Söker tips inför köp av extern disk

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

appropå detta med hårddiskar och utrymme jag skall köpa en 640gigs extern hårddisk bör det vara nog med utrymme på en extern eller? börjar få ont om utrymme på macens hdd

• Medlem
  • Malmö
  • 2009-05-26 13:24
Ursprungligen av smackbook:

appropå detta med hårddiskar och utrymme jag skall köpa en 640gigs extern hårddisk bör det vara nog med utrymme på en extern eller? börjar få ont om utrymme på macens hdd

Lite info hade varit bra om hur stor disken du har idag är, vad du gör, vad du behöver utrymme till?

Underlättar en del för oss som ska hjälpa om man får så mycket info som möjligt

det är den på 2gig eller vad det nu är i en vit macbook jag andvänder en massa bilder på datorn och videos och musik och jag gör musik på datorn i garageband

tänkte om en extern hdd på 640gig för backupps e ok o ha eller kanske skall vara större

Satsa på 1Tb (1000 Gb) istället, de är de mest ekonomiska i dagsläget.

men grejjen är att det står emellan den externa hdd på 640gig eller en på 1T. och jag som sagt rippar gärna mina filmer till datornoxå tar en del plats

ok men den e så satans dyr bara det e det som e problemet

Ovanstående 7 inlägg har brutits ut från en annan tråd. Lägg inte in nya frågor i en tråd som handlar om något annat!

/Mod

Köp så stor disk som du har råd med.

Annars får du ju tämligen fort endast köpa en till.
Du får mer "pang för pengarna" ju större disken blir.

Betyder pålitlighet och kvalité ngt öht så föreslår jag FW-gränssnitt framför USB.
Är det bara priset så kolla på prisjakt.nu

okok men nu har jag bestämt mig för den med 640gig på som skall köpas i morn

1
Bevaka tråden