Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Är det i september vi får se nya macs och ipods

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

grundar det på att apple har rabbat på macarna och ipod touch tillsammans med studentrabbat till 8:one sep. och då har apple en keynotes.
så dom försöker väll sälja slut på dom nu, eller?

för egen del så hoppas jag på nya burkar i morgon.

Ursprungligen av kalle94:

...med studentrabbat till 8:one sep. och då har apple en keynotes....

Hur vet du att Apple ska ha en "keynote" i september?

De brukar kanske ha en s.k. "Apple Media Event" (dvs en presskonferens) vid den tiden på året, och då brukar det väl dyka upp uppdateringar. Men en sådan "event" presenteras inte förrän ett par veckor före.

En "keynote" betyder inte "en presentation av nya produkter"

Keynote (Wikipedia)

Att Apple håller en keynote brukar inträffa på WWDC (juni) och MacWorld Expo (januari). Och eftersom Apple har sagt att de inte ska vara med på nästa MacWorld Expo, så lär den mässans keynote inte hållas av Apple.

Det har väl även givits s.k. keynotes i september på Apple Expo Paris. Men förra året var Apple inte ens där, och i år blir det inget Expo öht. Men visst kan det bjudas in till ett "Apple Special Event" 8 september. Den tisdagen 2008 var det "Let's Rock" som gällde. Om jag inte minns fel var det många som hoppats på mer. Som vanligt.

Ursprungligen av M. Sundbom:

Det har väl även givits s.k. keynotes i september på Apple Expo Paris.

Ja, men det var några år sen.

Ursprungligen av M. Sundbom:

Men visst kan det bjudas in till ett "Apple Special Event" 8 september.

Ja, som jag skrev så brukar det vara någon form av produktlansering vid den tiden på året.

Men alla produktlanseringar är inte "keynotes". Många verkar tro att en keynote är detsamma som en Apple-produkt-presentation, oavsett när och var denna presentation inträffar. Så det var användningen av det ordet som jag hängde upp mig på.

1
Bevaka tråden