Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mighty Mouse batteriproblem!

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Min mighty mouse har fungerat hyfsat sen jag köpte den i julas, har förbrukat 4 batterier, vilket känns som rätt mycket då en fjärrkontroll brukar klara sig i minst ett år på samma batterier..

nu satte jag i ett par sprillans nya energizer lithium (som borde räcka flera år i en fjärrkontroll) och efter ungefär tre minuter säger datorn att batterinivån är skrämmande låg och att jag bör byta snarast! TRE MINUTER!!!!!

Kan en trådlös mus verkligen dra så mycket soppa, eller är det något fel? Någon som varit med om samma sak?

  • Medlem
  • Ljusdal
  • 2009-06-10 14:41
Ursprungligen av malte332g:

Min mighty mouse har fungerat hyfsat sen jag köpte den i julas, har förbrukat 4 batterier, vilket känns som rätt mycket då en fjärrkontroll brukar klara sig i minst ett år på samma batterier..

nu satte jag i ett par sprillans nya energizer lithium (som borde räcka flera år i en fjärrkontroll) och efter ungefär tre minuter säger datorn att batterinivån är skrämmande låg och att jag bör byta snarast! TRE MINUTER!!!!!

Kan en trådlös mus verkligen dra så mycket soppa, eller är det något fel? Någon som varit med om samma sak?

Jag fick ungefär samma sak för ett tag sen.. Det räckte med att "av-para" musen och sen göra en ny bluetoothsökning så funkade det.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2009-06-10 15:15

Det kan även ha varit något fel på de batterier du köpt senast.

1
Bevaka tråden