Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Leveransfunderingar

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har en nalkande PM G4 på väg till mig, "shipped" enligt Apples beställningsstatus. På Kuehne & Nagels hemsida finns en ETA (som jag antar står för Estimated Time of Arrival?) — 25/7.

Min fråga:
Hur väl brukar dessa stämma? Kan man hoppas på frälsning innan dess?

• Oregistrerad
  • 2003-07-21 00:46

Jasså..Du också!

Sitter själv med svettiga händer och väntar på en PM G4 Sp 1.25. Min maskins ETA är samma som din: 25/7.

Vi får väl ta en koll senare idag och se om tiden uppdaterats. Jag jobbar hela fredagen och det vore ju f-n om man inte skulle vara hemma när den kommer..
Kan vi hoppas på den 24/7!!?

Ah, en broder! Jag vet vad du går igenom.

Jag är inte heller hemma 25:e, och det vore ju olyckligt att låta helgen komma i kläm. Vi hoppas på tidigare.

Dessutom tycker jag inte om att transportfirman inte har mitt telefonnummer, utan kommer oanmälda. Det har en ytterst hämmande effekt på mitt sociala umgänge.

• Oregistrerad
  • 2003-07-21 10:52

Om du kollar på Kuehne & Nagels hemsida uppe till vänster under: Delivery Note, så ser i alla fall jag mitt mobilnr. Om du lämnade ditt mobilnr vid beställningen så slipper nog du den sociala balansakten.....
Den direkta hemleveransen tror jag TNT står för.

Annars fortf samma ETA......

Där står inget annat än min adress och mitt namn (felstavat). Tyvärr.

Well, well. Någon gång lär jag väl få den.

• Oregistrerad
  • 2003-07-22 13:07

Oj vilken rökare!!

Håll dej hemma, fick min i dag kl 11.00!!

Jag kan ju inte klaga på leveranstiden hos Applestore i alla fall...6 dagar! Nu är det bara och kolla att allt fungerar.

Hoppas du har samma flyt!

Jag fick min igår också! Ungefär samma tid också.
Tyvärr visade det sig dock att min gamla bildskärm gått och dött medan jag väntat på ny dator. Så det blev inte så kul ändå.

1
Bevaka tråden