Ja, vi har ju en del förändringar i App Store i och med 3.0, t ex ett nytt sätt att se och bläddra mellan skärmdumpar, enklare in- och utloggning av iTuneskonto o s v.
En sak har dock förändrats sedan 3.0 släpptes. I början hade jag en "knapp" längst ner till höger där det stod "More", istället för den gamla "Updates". Under "More" fanns "Redeem" och "Updates". Samma dag (eller en dag senare) förändrades dock detta och nu har jag bara den gamla "Updates nere till höger igen. Någon mer som upplever samma fenomen? Någon som har det nya utseendet? En snabb koll på Apples sida visar skärmdumpar med samma utseende som gamla App Store.
Jag skrev om detta i den stora 3.0-tråden, men den tråden har ju splittats lite nu så jag gör en helt ny tråd om just detta.
EDIT: Verkar som om andra noterat samma sak. Intressant att App Store-funktionerna verkar vara tjänster på en server någonstans, som självuppdaterar sig.
EDIT2: Fanns det en redigeringsfunktion under More också? Det verkar som det, om man tittar i artikeln jag länkade till. Jag tror inte jag såg den funktionen där...
EDIT3: Verkar som om det är globalt. Antagligen något som inte fungerade som det skulle så de tog helt sonika bort "More".