Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Funderingar kring iPhone 3G o 3GS o operatör

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag skulle jättegärna byta upp mej till 3GS men jag har tecknat mej hos Telia till jan. 2010 o skulle gärna vilja gå tillbaka till tele2 också, dom har enligt mej väldigt bra priser både för röst (29 öre till alla) o 159:- för fast data i månaden. Har ev. en köpare till mej på gång men jag måste lösa ut telefonen för 300:- om inte han väljer o gå vidare med Telia o sedan har jag även bingoabb. för 99:-alltså 99x6, min fråga är om man kan överlåta dessa månader till en annan person tror ni? Hur tänker ni andra om detta?

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2009-07-01 14:35
Ursprungligen av westerlu77:

Jag skulle jättegärna byta upp mej till 3GS men jag har tecknat mej hos Telia till jan. 2010 o skulle gärna vilja gå tillbaka till tele2 också, dom har enligt mej väldigt bra priser både för röst (29 öre till alla) o 159:- för fast data i månaden. Har ev. en köpare till mej på gång men jag måste lösa ut telefonen för 300:- om inte han väljer o gå vidare med Telia o sedan har jag även bingoabb. för 99:-alltså 99x6, min fråga är om man kan överlåta dessa månader till en annan person tror ni? Hur tänker ni andra om detta?

Fråga de du har abonnemangen hos, dvs Telia och bingaoperatören. Det är ju bättre att få fakta än att vi ska gissa...

Jo de förstås, men som jag skrev så skulle de vara intressant o veta hur ni andra ska göra som ska byta.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2009-07-01 22:01
Ursprungligen av westerlu77:

Jo de förstås, men som jag skrev så skulle de vara intressant o veta hur ni andra ska göra som ska byta.

Tja, jag tänker fråga min operatör hur jag kan göra...

Kenjon! Hur ser din skiss ut just nu?

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2009-07-02 20:31
Ursprungligen av westerlu77:

Kenjon! Hur ser din skiss ut just nu?

Jag har ingen innan Telia kommer med mer uppgifter...
Troligen säljer jag min 3G privat, och köper en 3Gs med kontantkort, eller förlängt abonnemang, beroende på priserna.

1
Bevaka tråden