Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

MMS till Googles blogger

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2009-07-17 15:04

Är det någon som vet om det går att skicka blogg-inlägg till Googles blogger med hjälp av MMS från en iPhone?

Jag vill undvika email eftersom det blir datatrafik som är rätt dyrt i utlandet. MMS har trots allt fast pris så man vet vad varje inlägg kostar.

  • Medlem
  • Täby
  • 2009-07-17 15:50

Är du 100% säker på att det är fast pris på MMS utomlands? Jag har för mig (Jag är inte säker) på att jag läst någonstans i någon tråd om att MMS kostar fast pris + data?

  • Medlem
  • 2009-07-17 16:09
Ursprungligen av kainen:

Är du 100% säker på att det är fast pris på MMS utomlands? Jag har för mig (Jag är inte säker) på att jag läst någonstans i någon tråd om att MMS kostar fast pris + data?

Ja, på Telia är det fast pris. Från Frankrike, dit jag ska, kostar ett MMS 9:- att skicka.
Ingen avgift för datatrafik tillkommer.

  • Medlem
  • På ett berg norr om Gävle men söder om Luleå.
  • 2009-07-17 21:31

Blogger har väl en funktion som gör att du kan maila in inlägg till en "hemlig" adress va?

Det ska inte vara några problem att skicka MMS till en epostadress, med reservation för att jag inte har testat detta med Telia. Men det bör funka.

Så ställ in så du kan maila in inlägg, och prova sen att mms:a till den epostadressen.

  • Medlem
  • 2009-07-26 15:52
Ursprungligen av jonasn:

Blogger har väl en funktion som gör att du kan maila in inlägg till en "hemlig" adress va?

Det ska inte vara några problem att skicka MMS till en epostadress, med reservation för att jag inte har testat detta med Telia. Men det bör funka.

Så ställ in så du kan maila in inlägg, och prova sen att mms:a till den epostadressen.

Jag har testat det men det fungerar inte. Får ett rött utropstecken bredvid meddelandet och så står det bara "Ditt meddelande skickades inte."

1
Bevaka tråden