Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Frågor kring Jailbreak 3GS

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej alla!!

Jag beställde en Iphone 3gs 32gb idag har länge väntat på att köpa en Iphone men eftersom jag har haft tre som abonemang så har jag inte kunnat göra det förrens nu..
Har inte läst så mycket om iphone innan ville mest ha den för att den ser snygg ut men började läsa lite idag och såg det här med jailbreak. Trodde innan att det bara avr att ladda ner det programet man ville ha för jag har sett massor av roliga program.

1.Nu undrar jag kan man jailbreaka Iphone 3gs med tre abonemang??
2.Hur svårt är det att jailbreaka en iphone 3gs??
3.Vad händer ifall jag lämnar in en mobil som är jailbreakad till tre för lagning tex??
4.Kan man återställa allting ifall man skulle behöva lämna mobilen på lagning??
5.Vilka är de största nackdelarna med att jailbreaka??
6.Borde jag avkat lite med att jailbreaka min iphone 3gs??

Det finns ju hundratals, kanske tusentals postningar om det här i forumet, läs där istället för attt starta ytterliggare en tråd om det.

Ja det finns det säkert och jag har letat men hittar inte exakta svar så kan någon bara svara.. Pallar inte du svara så skriv inget i tråden.

• Oregistrerad
  • 2009-07-30 14:54

UPPMANING: Läs detta innan du postar i forumet!

Ska dock svara på dina frågor.

1. Ja, iClarified - Tutorials - iPhone
2. Se nummer 1
3. Du kan reseta den så den är som när du fick den
4. Se nummer 3
5. Det har pratats om att push inte fungerar och någon artikel har tagit upp att det är en stor säkerhetsrisk att jailbreaka
6. Det avgör du själv

Tråd kan låsas.

• Medlem
  • Värmdö
  • 2009-07-30 14:57

Ja matte har både varit sjyst att svara och länka till den uppmaning alla borde läsa, tack!

* låser *

1
Bevaka tråden