Hallou!
Om någon nappade på det "speciella" erbjudet som telia skickade ut till tidiga kunder förra året svara gärna på detta.
Jag nappade initialt när jag fick sms'et. Köpte en på tio minuter. Sen hände ingenting alls, jag fick inget avtal hem eller någonting.
I förgår mailade jag telias kundtjänst och bad dem avbeställa min order för jag var mer sugen att köpa en kontant och slippa bli bunden.
Svaret jag fick var att min telefon skulle skickas samma dag ( detta var i torsdags ), och att jag isåfall bara skulle be mitt postombud returnera luren och allt skulle annuleras.
När jag kom hem i torsdags låg det dock ett avtal i posten jag skulle skriva på och returnera. Fine tänkte jag, kundtjänst måste haft fel och om jag bara struntar i att returnera detta händer det inget.
Men idag när jag kommer hem hittar jag ingen avi från posten, men ett brev från telia som är bekräftar min beställning och mitt nya avtal redan har börjat gälla från och med den 29e. Dock utan någon lur i handen eller returnerat avtal.
Det känns lite konstigt? Att jag först och främst fick avtalet så sent, att jag INTE fyllt i det och returnerat men ändå får bekräftelsen att det gäller.
Innan jag börjar ringa och bråka med telia skulle jag därför gärna bara få reda på om det här så här det funkade även för andra?