Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med anslutning till iTunes

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!
Har helt plötsligt fått problem med att ansluta min iPhone 2G till iTunes.
När jag kopplar in den så hittar datorn den, men iTunes låser sig. Så fort jag drar ur telefonen så funkar iTunes igen.
Eftersom jag inte kan använda mig av iTunes och därmed säkerhetskopiera, så har jag inte testat att återställa den.
Har testat att uppdatera iTunes utan resultat. Har även testat på en helt annan dator.. Samma sak där. Testade även en annan kabel.
När jag kör "problemlösningen" i iTunes så står det kort och gott: "Ett eller flera synkroniseringstest misslyckades."
Nån som har haft liknande problem?

EDIT: Löste detta själv. Kom på att jag läste på något annat forum om att nån hade haft samma problem när dom "bara hade laddat ner några podcasts".
Tänkte efter och kom på att jag har laddat ner ett avsnitt av Sommar i P1 direkt i telefonen varje dag under sommaren.
Provade att radera alla dessa manuellt i telefonen.. och vips! så funkade det när jag kopplade in den till itunes.
Skumt tycker jag. iTunes gillar alltså inte om man laddar ner massa nya podcasts direkt i telefonen...

Senast redigerat 2009-08-17 18:20
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-11-02 20:52

tack för tipset, funkade för mig med!
/Ola

1
Bevaka tråden