Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Xbox 360-bränningsprogram med stöd för Growl?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Askersund
  • 2009-08-12 19:09

Antar att frågan inte redan finns i forumet eftersom den är rätt så speciell.

Finns det något program till OS X i vilket man kan bränna DVD-R DL-skivor till Xbox 360 och som är kompatibelt med Growl?

Anledningen till att jag frågar är att jag äger en iPhone och har appen Prowl, som kickar ut mina growlmeddelanden till telefonen. Därför vore det smidigt att veta när en bränning är klar när man inte är vid datorn (dagens I-landsproblem, jag vet).

  • Medlem
  • Askersund
  • 2009-08-14 17:30

Bump...

Har inte testat själv, och informationen på hemsidan verkar vara lite kortfattad. Men DiscBlaze kanske gör det du söker, verkar stödja growl enligt macobserver.

RadicalBreeze.com
DiscBlaze 6.1.5 Adds Growl Notifications | News | The Mac Observer

  • Medlem
  • Askersund
  • 2009-08-17 19:45

Tack, men inte det jag söker tyvärr.

Ursprungligen av oski:

Tack, men inte det jag söker tyvärr.

Berätta gärna varför, så blir det lättare att veta vilka andra programtips vi eventuellt ska hoppa över.

Och berätta gärna vilka program du redan har ratat, så slipper du få tips om dem en gång till.

Det spontana förslaget är ju annars Toast.

  • Medlem
  • Askersund
  • 2009-08-19 21:27
Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Berätta gärna varför, så blir det lättare att veta vilka andra programtips vi eventuellt ska hoppa över.

Och berätta gärna vilka program du redan har ratat, så slipper du få tips om dem en gång till.

Det spontana förslaget är ju annars Toast.

För att det inte kan bränna Xbox 360-skivor.

  • Medlem
  • Askersund
  • 2009-08-22 19:06

Bump igen ;>

För att hjälpa dig i ditt sökande kanske du skulle utveckla vad det innebär att bränna xbox 360 skivor, du skriver bara att de program vi tipsar om inte klarar det. Men vad exakt innebär det att bränna xbox 360 skivor?

Har du testat att söka på google och andra ställen? Genom en snabb sökning på "burn xbox 360 os x" fick jag ett antal träffar.
How to Burn Xbox 360 Games in Mac OS X - Xbox 360 Tutorials
Burn Xbox360 games in Mac OS X?

Du är medveten om att det inte är tillåter här på 99 att bumpa trådar?

  • Medlem
  • Askersund
  • 2009-08-23 14:11

Ett program som är till för att bränna Xbox 360-skivor är precis vad det låter som. Kravet är väl egentligen att det ska gå bränna DL-skivor, alltså välja en Layer Break i programmet. Men det som helst söks är ett program som OSx360 (som kan stealth-checka och allt annat nödvändigt), fast stöd för Growl.

Jag fick reda på det just från en Mod, men tack iaf

1
Bevaka tråden