Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone lanserades och försvann in i dimman

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det sägs att den fanns några timmar på Teliabutiken hemma i byhåla. Sen försvann den och har lyckats hålla sej borta. Frågar man verkar man inte veta alls när den kan tänkas dyka upp igen. Har Apple nåt problem med tillverkningen? Har man ingen aning om att den är eftertraktad och därför se till att fixa en rejäl hög till lanseringen? Är det nåt marknadsjippo att ha brist på lurar för att trissa hypen ytterligare?
Men som sagt, har nån sett till nån 3gs på sistone?

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2009-08-13 15:27

Förmodligen flera veckor innan de finns i butik igen och dessa är nog redan bokade. Apple ser nog till att viktigare (större) marknader är väl försedda innan vi får.

På teliaiphoneblog så finns aktuell leveransprognos

dimma? Eller en dags försäljning räckte för att föra upp telelfonen i topp på de flesta försäljningslistor. Många bolag vill ha en sådan dimma;)

och om någon har sett en 3G sedan första dagen? Jag har sett minst en varje dag sedan kl 7.01 den 31/7:cool:

Jag mår dåligt över att den bara har försvunnet.
Kan dom inte släppa den senare om dom inte har tillräckligt utav dom.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2009-08-14 22:17
Ursprungligen av blomman_J_:

Jag mår dåligt över att den bara har försvunnet.
Kan dom inte släppa den senare om dom inte har tillräckligt utav dom.

Nej, skulle de släppa den senare skulle ju ingen ha fått den ännu. Vi som har fått den är ju nöjda, vill du göra oss missnöjda pga att det inte finns en till dej just nu?

Bättre att några är nöjda än att alla skulle vara missnöjda...

  • Medlem
  • Malmö
  • 2009-08-15 13:20

Jag köpte min i Norge tidigare denna veckan. Ett tips är att bara ringa runt till alla butiker som har den. Jag tänkte som er att det bara var att vänta då "Alla" sade att den var uppbokad, men en liten ringrunda senare hade jag 4 stk att välja på. Svart 16, vit 16, och 2 stk vit 32. Det blev en vit 32 direkt samma dag....

Bara för att något blir repeterat många gånger behöver det inte vara sant

Dessutom, försök bli lite kompis med de i butiken. De är inte mera än människor de heller, så det går att komma före i kön. Var trevlig och glad bara, så kanske det år

1
Bevaka tråden