Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Igentäppt mikrofon iPhone

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2009-08-24 13:39

Har en första generationens iPhone som jag då har haft ett tag nu, 2 år(?) och den fungerar fläckfritt förutom att de senaste månaderna verkar det som att mikrofonen nere i telefonen börjar täppas igen av skräp. Jag har den i stort sett bara liggande i min jeansficka och på skrivbordet så det handlar inte om att jag sitter och pillar in skit där, utan det är normalt användande. Nu har det gått så långt att folk jag pratar med knappt hör mig överhuvudtaget, och det känns som att man förlorar en viss del av telefonens funktionalitet om den inte fungerar som telefon..

Har försökt att rensa lite försiktigt men det gör ingen större skillnad. Har någon något tips på vad kan göra? Börjar bli lite frustrerande.

• Medlem
  • Nässjö
  • 2009-08-24 19:31

Prova köra damsugaren där D: jag hade samma problem på min 2G som jag hade i jobbet som hantverkare och den blev igen täppt snabbt så jag fick faktiskt plocka isär den vilket inte var så enkelt som på 3G.

• Medlem
  • Uppsala
  • 2009-08-26 22:51

Ta en gammal tandborste och kör runt lite. Fungerade väldigt bra på min

1
Bevaka tråden