Jag tycker den räcker till det mesta, den klarar av 1080p , MEN inte vilken 1080p som helst, vissa filmer klarar den galant, vissa inte.. att streama 1080p till ps3 klarar den inte däremot, de går men du får pausa filmen ofta då men när PS3 får MKV stöd lär det med gå bra då datorn skippar konvertera.
720p går utmärkt däremot
jag laddar ner filer med min MBA i ca 5-6 MB i sekunden och det anser jag vara ok
Jag tycker lätt det är den bästa macen (förutom att min har fel på logickortet som håller på att lagas) enda egentliga negativa jag kan komma på, är att den tar lång tid att ladda, runt 4-5 timmar. Och snälla ta inte upp snacket med DVD enhet då spyr jag
Ett megatips för denna mac och alla macar är att ladda ner "clicktoflash" då stängs alla flashanimationer av på internet, spotify, och VUZE. Vilket som innebär att batteriet håller väldigt länge (du kan sätta igång dem genom att klicka på rutan där dem är).. Komplettera de med adiumX som MSN client som drar 0% i processor så kan du surfa och vara på MSN trådlöst i flera timmar med din MBA + att den e kall och tyst då med