Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

on/off-knapp paj

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Jönköping
  • 2009-09-04 10:55

Råkade tappa min 2G igår och på något sätt så blev det att on/off-knappen är nertryckt konstant vilket resulterar i att jag inte kan sätta iPhonen i viloläge... någon som har en idé vad man kan göra för att lösa det?

• Medlem
  • International user
  • 2009-09-04 19:08

Lämna in alt montera sönder och pilla.

• Medlem
  • Täby
  • 2009-09-07 10:06

Jag skulle försöka pilla upp telefonen, lämna in en 2G känns inte så värt det. Sitter själv med en 2G som jag skall byta in snart.

• Medlem
  • Jönköping
  • 2009-09-07 10:23

*EDIT*

Några timmar efter att jag skrev inlägget så stendog den... så numera blev är det ett snäpp värre

*/EDIT*

Yes, samma tanke här, blir nog till att försöka pilla isär (och sen försöka få ihop skiten igen haha) alternativt införskaffa en 3G / 3G S inom kort.

Just nu fungerar mobilen enbart om jag har den inkopplad till datorn, så min mobil är inte så mobil längre
Jag sitter ju visserligen med en laptop, så man kanske kan se det som en sån där gigantiska mobiltelefon från 80-talet, en STOR tegelsten med sladd ner till en STOR "portfolio"

guidning till hur man öppnar en iPhone skulle uppskattas

• Medlem
  • Täby
  • 2009-09-07 11:41

hittade denna iPhone Repair Guide och massa fler vid en snabb googling Skriv gärna hur det gick sedan!

1
Bevaka tråden