Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem logga in telenor via icloud

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej
har testat logga in till telenor surfzone via icloud på tre olika orter och får samma felmeddelande varje gång. Använder samma inloggninhsuppgifter som mina sidor på telenor och blockerar ej popup. Någon som haft samma problem och sitter på en lösning?
Error...*
The Cloud cannot process your login as there is an error in the format
of
your request -- we can't find the provider you use. This can be caused
by
typing in the wrong domain name. Please make sure your username is of
the
form userid@domain.com
Click here <javascript:history.back(1)> to try
again<[email protected]>

  • Medlem
  • International user
  • 2009-09-06 15:12

Har du kollat med Telenor?

Nej jag har kollat med icloud och fick ett svävande svar om fel lösenord och testa med annan telefon osv. Ska kolla med telenor också. Skulle ju kunna finnas någon som haft samma problem och har en lösning så man slipper sitta med kundtjänst

  • Medlem
  • Nacka
  • 2010-05-06 18:55

Har samma problem. Ringde telenor, men de kunde inte svara eftersom den tekniska supportn slutade kl 17... :-/
återkommer om jag får någon klarhet i varför det inte funkar...

  • Medlem
  • Mörbylånga
  • 2010-05-07 17:34

Testa med ditt mobilnummer(070XXXXXXX)@telenor.se samt lösenordet för Mina Sidor. Se om det fungerar!

  • Medlem
  • Nacka
  • 2010-05-08 11:35

Bra tips. Ska prova det nästa gång!

Snackade med Telenor också, men var inte kvar vid hotspoten när jag pratade med dem. De sa att allt såg bra ut på mitt konto, men att det kanske var problem med just de hotspotsen jag provat (2st). Tyckte det kändes underligt att samma problem skulle dyka upp på två hotspots, med ett par dagars mellanrum, men allt kan ju hända.

1
Bevaka tråden