Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Finns jailbreak till 3.1?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Sundbyberg
  • 2009-09-12 12:17

Jag va korkad nog att uppdatera min 3gs till 3.1 per automatik idag.
Nu är jag körd har jag märkt. Inget funkar som tidigare va jailbreakat. Suck!
Försökt hitta en jailbreak för 3.1 men hittar inte någonstans. Tar väl ett tag kan jag tänka mig innan det kommer någon. Men jag tänkte chansa på att kolla här om det är någon som har koll på om det kanske redan finns någon och i sådana fall vart?

Tack på förhand!

Tyvärr inte... sitter också med 3.1 fast medvetet inser dock ganska fort hur tråkig telefonen är när man inte kan ha sina egna Themes, ikoner, iFile osv osv.

Men det kommer väl säkert inom någon vecka igen, är bara intresserad av Jailbreak upplåsning är inte relevant för mig då jag ändå kör Telia och kommer använda min Telialåsta telefon för just det!

  • Medlem
  • Sundbyberg
  • 2009-09-12 12:37

Märkte att det går ju inte ens att ha en egen bakgrund i 3.1!? Suck, grym telefon men alldeles för lite inställningar för att göra den personlig.
Ångrar tungt att jag uppdaterade den till 3.1.

Tyvärr känner också så!
Haft min iPhone nu 3:e generationen sedan de släpptes första gången i USA och börjar tröttna på Apples GUI faktiskt!

Kategorier så man får bort alla program och ikoner från Springboard är väl det jag mest saknar och en del Themes man gjort själv.

Får hoppas på Devteam släpper PWN 3.1 denna vecka som kommer.

1
Bevaka tråden