Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ipod touch 8GB G2 Nybörjar frågor...

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej,

Ber om ursäkt för att jag vet att denna tråden har tagits upp 100000ggr säkerligen...

Man jag är helt ny inom ipod touch, och det verkar finnas miljarder trådar om att låsa jailbreaka touchen... så jag har några frågor som jag joppas någon vänlig själ kan svara på samt kanske länka mig rätt? Ska jailbreaka när jag kommer hem från jobbet då jag köpte en på lunchen idag...

* Kan jag uppdatera min touch till den senaste firmwaren i itunes utan att riskare att den blir spärrad för jailbrake?

* Finns det någon länk till en noob guide med steg för steg hur jag jailbreakar min touch?

Något jag bör tänka på?

Bästa hälsningar
C

  • Medlem
  • Skövde
  • 2009-09-14 14:09

Nej, du måsta vänta tills det kommer ett jailbreak för den senaste firmwaren varje gång det kommer en uppdatering.
Ja du, Kan säga dig att om du jailbreakar den så ryker garantin...
Dock vet jag ingen bra guide, någon annan kanske vet...

Ursprungligen av fedi-93:

Nej, du måsta vänta tills det kommer ett jailbreak för den senaste firmwaren varje gång det kommer en uppdatering.
Ja du, Kan säga dig att om du jailbreakar den så ryker garantin...
Dock vet jag ingen bra guide, någon annan kanske vet...

Såvida du inte kan återställa den i iTunes innan du måste lämna in den, då är ju garantin kvar.

iClarified.com har bra guider.

  • Medlem
  • Skövde
  • 2009-09-14 14:58
Ursprungligen av theplague:

Såvida du inte kan återställa den i iTunes innan du måste lämna in den, då är ju garantin kvar.

iClarified.com har bra guider.

Jasså, Det är inte vad jag hört, Lämnar det inga spår?

Ursprungligen av fedi-93:

Jasså, Det är inte vad jag hört, Lämnar det inga spår?

Nej.
Inte om du återställer i iTunes som sagt.

Tack för svar... Är den senaste firmwaren som finns ute till touch nu möjlig att jailbreaka?

  • Medlem
  • Skövde
  • 2009-09-14 14:59
Ursprungligen av Charlieb:

Tack för svar... Är den senaste firmwaren som finns ute till touch nu möjlig att jailbreaka?

Nej, Den senaste som är 3.1 kan inte Jailbreakas än.

1
Bevaka tråden