Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Om jag i mitt Airportnätverk bara gör delning, tilgängligt efter inloggning som användare med lösenord, är anslutningen mellan datorerna krypterad då? Alltså jag har inte delat ut något på den stationära datorn.
Om jag i mitt Airportnätverk bara gör delning, tilgängligt efter inloggning som användare med lösenord, är anslutningen mellan datorerna krypterad då? Alltså jag har inte delat ut något på den stationära datorn.
till marcushedenstrom! har gjort som du tidigare sade i ett inlägg, men jag undrar varför försvinner det lilla sk hänglåset på nätverket i AirPortmenyn efter inloggning?
till marcushedenstrom! har gjort som du tidigare sade i ett inlägg, men jag undrar varför försvinner det lilla sk hänglåset på nätverket i AirPortmenyn efter inloggning?
Vet ej. Nätverket är fortfarande krypterat såklart, men du är inne på det. Så det är öppet för dig, och för att inte förvirra folk tar de bort den symbolen.
Bätre hade kanske varit att ha ett upplåst hänglås när man är ansluten till nätverket.