Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Wikipedia i Safari på iPhone

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag satt o ville av någon anledning igår titta på wikipedia som på en dator i Safari på iPhone. Då går man längst ner och trycker på "show this page on regular wikipedia" (tror jag) och då trodde jag att det bara visade den sidan så. Men nu idag när jag skulle läsa en grej var det fortfarande i vy som på en dator. Jag tänkte lite o försökte hitta något som tog tbx det gamla men hittade inget Jag rensade t.o.m. cache, cookies och history men det funkade inte.

Vet någon hur man får tbx det gamla utan att återställa hela iphone (om det ens hjälper :S)

• Medlem
  • Stockholm
  • 2009-09-26 16:18

Vetj ej men det finns en massa wikipediaklienter på app store kan jag passa på att tipsa om.

Jo.. det finns ju t.o.m. en wikipedia app, men jag tycker den slöar. Safari känns mycket snabbare.

"Wiki Mobile" - den bästa wikipedia-appen!

Ursprungligen av theplague:

"Wiki Mobile" - den bästa wikipedia-appen!

Har provat många själv, bland annat Wiki Mobile men nja - det var inget för mig. Kanske har blivit bättre på sistone? Rekommenderar Wikiamo (gratis) eller iWiki (15,-)

Ursprungligen av Snabeldrake:

Har provat många själv, bland annat Wiki Mobile men nja - det var inget för mig. Kanske har blivit bättre på sistone? Rekommenderar Wikiamo (gratis) eller iWiki (15,-)

Jag kör Wikiamo och jag tycker att det fungerar perfekt.

Ursprungligen av iTiger:

Jag kör Wikiamo och jag tycker att det fungerar perfekt.

+1 På Wikiamo.... mycket bra !

Wikiamo

Yes på wikiamo!
Härligt!
Konstigt att det inte verkar gå att få tbx i safari dock...

Men +1 på namnet på wikiamo med

Ja, Wikiamo är ju helt perfekt i alla avseenden. Supersnabb, även när det gäller bildrenderingen.

1
Bevaka tråden