Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Gmail Push App för flera konton?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjena!

Jag letar efter en Gmail push app som kan göra följande:
Stödjer flera konton (minst 3st)
Kan köra igång antingen iphone mail appen eller gmail appen direkt från notifikationen.

De apps jag kolla på till nu har antingen klarat bara det ena och inte det andra.
Jag vill ha en som klara båda.

Jag köpte här om dagen "Notifications" från CONOVAE.
Jag kan lungt säga att jag inte blev imponerad, push funktionen är skit snabb men när man trycker på "push" meddelandet kommer man bara in i deras app, sen måste men gå ur den och in i mail appen igen för att kunna svara på ett mail, jävligt onödigt att man måste hålla på att hoppa fram och tillbaka, man vill ju att det ska vara lika smidigt som när man får ett SMS.

Tips mottages gladligen.

Tack på förhand.

  • Medlem
  • International user
  • 2009-10-03 14:39

Finns i alla fall 8 olika appar i Appstore och den billigaste ligger på 7kr, bara att börja testa

Jag har inte sett någon app som klarar flera konton. En fix är att köpa tre olika 7:- appar och koppla dem till olika konton

PushGmail kan koppla dig till webbmail för Gmail eller mail appen (du väljer själv)
GPush kan det i sin nästa uppdatering (jag var med på betan och det fungerade bra) Då kommer också möjligheten att ställa in tysta perioder (vilket är skönt)
GPushed kan också koppla till till webbmail eller mailappen

Bara du är medveten om att alla appar som öppnar mailappen har samma begränsning (pga API). De öppnar mail.app genom att skapa ett nytt mail som du måste cancellera innan du kan läsa ditt nya mail.

1
Bevaka tråden