Hej
Jag har testat 6710 ingående och tycker att den är bra för navigering. Det ligger ju inga friluftskartor i den så i skogen finns förstås inte så mkt info. Har även gjort tester på 6700 och 6720 men fördelen med 6710 är ju att det ingår livstids (telefonens livstid) navigering för bil i 6710.
Jag har hyfsats stora händer och tyckte att knapparna var tillräckligt stora för att inte pricka fel, trots att det var en slide där det ofta kan bli lite trångt vid den översta raden.
Sedan drar gps:en ur batteriet ganska snabbt, fördelen när du kör i bilen är att du får med en ciggkabel och en bilhållare med sugpropp som fungerar hyggligt. Skärmen är förstås liten men med röstkommandon igång behöver man inte titta så mkt, kan ladda ned en ful röst på svenska så slipper man lyssna på en ful röst på engelska.
I mitt tyckte är 6710 den bästa gps-mobilen just nu, mkt tack vare att navigeringslicensen ingår (du får förstås betala lite extra för att få den funktionen att "ingå") men även att positioneringen är mkt exakt.
Så tycker jag
Max