Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Ok, ni kan ju uppenbarligen inte bestämma er åt något håll så nu sätter jag in en stöt här. Jag röstar för beachpub, party typ den 16 augusti. Innan det blir för kallt.
Skrevs ursprungligen av Peter Esse Hörde att det var dags för algblomning hos er snart
Nja nu är det så att beachen här består av några meter sand vid dammen.
Sen har ju vi Verkasjön och det stora ÖstersjöHavet 25 km från min tomt.
Men plocka blommor Å grilla kan vi göra ändå.
Skrevs ursprungligen av Sailormoon Ok, ni kan ju uppenbarligen inte bestämma er åt något håll så nu sätter jag in en stöt här. Jag röstar för beachpub, party typ den 16 augusti. Innan det blir för kallt.
Stor risk för svärföräldersbesök, men om de har tänkt roa sig på egen hand just den kvällen tittar nog jag och emma över med en liten ossian i släptåg.
fast jag vet inte om jag vågar komma, jag har hört att Malmlö Mac:are är farliga
Bara vänta till mörkret faller, då blir det en total orgie i datorer, musik och öl. Dekadansen är total. Nu råkar lyckan vara den att det även finns kvinnor på pubarna som håller ordning på oss när vi faller ner i träsket.
Ja, jag kan inte alls den 16:e så Lotta får väl hålla i den pubben själv.
jag är fett upptagen med musik 3 helger framöver så det är tveksamt om helgpub kan klämmas in alls i augusti.
Skrevs ursprungligen av Mac Bettan Mmm, "ingen känd..." vi vet! Mycket snack och lite verkstad. Upp till bevis, nu får du ta dig i kragen!
Attans, kom på att jag själv kan ha lite svårt just 16:e.:(
Saken är den att mitt kneg (som jag har för att få deg) tvingar mig till arbeta varannan helg och ni tycks hela tiden boka in dagar då jag antingen jobbar eller har arbete från svinottan dagen därpå!:mad: Det är likadant med den sextonde dessvärre. Ett sabla elände!:rolleyes:
Om det nu är den 16'e hade det väl varit bättre att ha ett eget bord och visa upp macar på malmö festivalen :P, fast jag hade väl inte haft råd att ta mig in dit ändån :(. Hmm ska det vara på stranden så finns det en fin strand om man kör gamla vägen mellan Landskrona mot HBG, typ precis innanför HBG gräns ligger Örbyängar väldigt trevligt. Det ligger utanför Landskrona kommun alltså så jag säger inte det för att jag bor i Landets krona. Där emot hade jag kunnat tänka mig att eventuellt cykla dit
Både jag och JohanK är i Landskrona då, på fredag alltså. Fast klart om du Victor har lust kanske man kunde varit på något ställe här i stan(La). Fast tåg till malmö kanske är problem? Bussen via Centersyd har väl redan slutat gå vid den tiden.
Skrevs ursprungligen av Sailormoon Kan inte du och jag samt hon tjejen i dredsen ta en öl då?
Fast jag är gräsänkling så "hon tjejen", Caroline, kan inte häng på då för hon skall ut med sina arbetskamrater och hinka bärs... Du är säkert välkommen, men det är inte jag: "Du följer ju alltid med, nu vill jag ut själv med mina polare" typ
Kan jag hjälpa att jag tycker om øl och cider och inte försitter en chans som ges, va?