Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
hej jag har köpt en iphone 3gs låst till tre helt ny.
stoppade min simkort comviq i o får inte igång iphone..
tänkte jailbreak men jag kommer inte in jag kan inte kolla vad är det för firmware
eller komma åt apple appz o meny..
måste man köpa 3g kontantkort för att kunna jailbreak sedan låsa upp??
Imorgon kommer blacksn0w, men programmet kan du aktivera mobilen. Så slipper du köpa ett kontantkort. Via programmet kan du också låsa upp och jailbreaka mobilen.
Imorgon kommer blacksn0w, men programmet kan du aktivera mobilen. Så slipper du köpa ett kontantkort. Via programmet kan du också låsa upp och jailbreaka mobilen.
tontella, jag satt i samma sits för 3 månader sedan på just denna site och vet hur irriterande det är när man får svar man inte vet hur man skall tolka
-gör en riktig återställning med iTunes. (till 3.1.2)
-stoppa in valfritt SIM-kort (strunta i eventuella varningar om att det inte är ett officielt SIM-kort)
-starta blackrain. klicka på make it rain.
-allt fungerar fint. men din telefon är ännu inte upplåst
-klicka på blackrain ikonen i din telefon och installera blacksn0w
-starta om telefonen
men
jag har inga trådlöst internet eller mobile internet..
för att det är låst till 3g
jag kan inte installera snow eller cydia
jag har bara blackrain på springboard i iphone.. ,,,men jag provat installera prg som har fungerat på min gamla iphone 3g det funkade skit bra.. ha även provat de andra spel o prg men fungerade ej
snälla någon kan hjälpa mig??
tack
Den här tråden spårar ur och börjar glida in på frågor om pirat grejjer och crosspostade inlägg.
*låst*
Fortsätt i den andra tråden (som handlar om blackra1n och håll er till ämnet.
/Admin