Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Även om jag inte fått hem min imac 27" så är jag peppad på något mer. Kommer man kunna dra momsen på dom här tillfälliga priserna eller är det endast för privatpersoner?
Om magic mouse säljs för ca 500 spänn köper jag!
Behöver jag den? : Nej
Är det ett förnuftigt beslut? : Nejnejnej...
Är den skön att hålla i? : Nja sådär
Vill jag ha den? : JA! SOM FAN!
Om magic mouse säljs för ca 500 spänn köper jag!
Behöver jag den? : Nej
Är det ett förnuftigt beslut? : Nejnejnej...
Är den skön att hålla i? : Nja sådär
Vill jag ha den? : JA! SOM FAN!
Ett annat eminent ställe att handla från, om man inte hukar för att handla på andra sidan Atlanten, är OWC/Macsales som ofta brukar nämnas på detta forum. De har det mesta kring Mac och lite till. Tror inte det kan räknas som OT om jag postar denna länk. Om det gör det så lär den väl försvinna...
Om det är nån rabatt på MBP 17" tänkte jag beställa.
Tänkte dock uppgradera standard konfigurationen med Antiglare och 72-snurra.
Tyvärr så adderar konfiguratorn summorna åt fanders.
Har mejlat Apple om detta 2ggr (första gången för över en månad sen) men felet kvarstår.
Det blir som förra året, eller om det var året innan. Affären är nere till typ 4 eller 5 på morgonen sedan när den kommer upp så är det ändå bara dåliga rabatter på nått som man inte vill ha.
Det blir som förra året, eller om det var året innan. Affären är nere till typ 4 eller 5 på morgonen sedan när den kommer upp så är det ändå bara dåliga rabatter på nått som man inte vill ha.
Och jo, minns förra året, fy bubblan vad besviken jag var, rabatterna sög riktigt dåligt, blir säkert likadant nu, men hoppet är ju det sista som försvinner....så...