Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Flytta Outlook till ny dator?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Någon som kan berätta vad jag behöver göra för att flytta Outlook från min gamla G3/300 till en ny G4/867 (så fick jag det sagt...)? Jag har för mig att alla gamla mejl ska ligga någonstans i systemmappen. Någon som vet var? Är det något mer jag behöver flytta - konton mm?

Jag har för mig att jag sett svaret på den här frågan här på 99 tidigare, men jag kan för allt i världen inte hitta det just nu...

Förslag till admin - Gör det möjligt att söka i alla forum samtidigt, och inte som nu då man måste veta var inlägget ligger för att kunna hitta det.

/P

• Medlem
  • Stockholm
  • 2002-03-27 21:24

Sök efter "identiteter" (finns oftast i MS-mappen i systemmappen)..där hittar du det mesta som måste kopieras...

• Medlem
  • 2005-03-01 23:14

Hittar 11 st ikoner i ms-mappen. e de bara att importera rubbet till nya Outlook? eller ska några väljas ut. Innehåller ngn av dom adresser o gamla mail?
Dubbelklicka på en mail-ikon? och fick upp att jag kunde maila den? Gjorde det men kommer inte fram? Hur gör man

Senast redigerat 2005-03-02 21:52
1
Bevaka tråden