Det vill sig inte. Har gjort ett par försök på olika sätt. Dels har jag slängt mappen ovan men det hade ingen som helst effekt utan felmeddelandet är detsamma.
Försökte först med att slänga mappen. Sen att göra en återställning och att återställa mobilen utifrån en säkerhetskopia men med samma resultat: allt synkar finfint ända tills slutet då felmeddelandet kommer. Allt annat verkar verkligen vara synkat också så det är bilderna det faller på.
Förutom att felmeddelandet kommer så är det enda andra som känns konstigt att programmet Affär/app store var borta - både på telefonen och i itunes och att jag inte kunde göra nåt med programmen på mobilen genom iTunes - ikonerna svarade inte alls.
Till sist testade jag att återställa telefonen igen och att ställa in den som en ny telefon med allt från "scratch" ochNu efter "blank"återställningen kom Affär tillbaka och allt flyter på som det ska på alla plan ända till jag ska lägga in bilderna från iPhoto. Då kan jag dels inte välja alternativet "markera album, händelser..." och när jag försöker synka så kommer felmeddelandet igen.
Vet inte om felet ligger hos telefonen eller hos iPhoto eller...
Drygt är det hur som.