- Leftrustle
- Medlem ●
- Umeå
Uppdaterad lista för skojs skull, bara mitt namn som läggs till men ajg är egoist.
staed
samul
MatsOlov
lufra
Adrian B
Narogh
Kemppe
Leftrustle
Gud vad ni ordnar och gör fint. Jag har senaste veckan mest försökt låta bli att gå upp i limningen av alla jobb, men nu börjar det luta åt jullov. Puuh. Jag tycker det låter bra, alltihopat, men inser – till min förvåning – att jag inte är tillräcklig nerd för Google Apps. Vadå, vad ska jag göra? Vart går man?
Jag tycker det låter bra, alltihopat, men inser – till min förvåning – att jag inte är tillräcklig nerd för Google Apps. Vadå, vad ska jag göra? Vart går man?
Om du vill koppla ett domännamn du äger till Google Apps för att få Gmail med egen domän kan du kolla in den här tråden. Eller missförstod jag din fråga?
Oj, tack för tipset! Men jag tänkte för stunden mest på vad jag uppfattade som förslagen att överföra pub-planeringen till någon sorts del av nätet som jag inte kan så bra. Om ni andra försvinner in i Google Wave, då måste jag ju lära mig det också, och det hinner jag inte nu!
Oj, tack för tipset! Men jag tänkte för stunden mest på vad jag uppfattade som förslagen att överföra pub-planeringen till någon sorts del av nätet som jag inte kan så bra. Om ni andra försvinner in i Google Wave, då måste jag ju lära mig det också, och det hinner jag inte nu!
Ah, du menade så (hade på känn att jag missuppfattade dig), well, det är inget som är fixat ännu och ska jag vara ärlig vet jag inte om jag hinner göra iordning det före jul. Tanken är helt enkelt att fixa en mejlinglista på ett eller annat sätt, där folk kan anmäla och avanmäla sig själva.
Låter mycket intressant, men då jag är nybliven farsa är jag inte säker på hur det ser ut i mellandagarna. Jag är preliminärt medverkande.
Vi fyller väl inte ut det som det ser ut nu... Frågan är ju hur många som tillkommer. De flesta borde väl ha sett tråden vid det här laget.
Om inte mailinglistan blir verklighet, men det kan ju vara lite sent nu. Bättre att vänta med den till nästa gång.
Jag gissar att vi blir max 13 pers. Förmodligen närmare 10.
Ny lista:
staed
samul
MatsOlov
lufra
Adrian B
Narogh
Kemppe
Leftrustle
William WM (?)
Marcus K
iba ???
Petter E ?
Om inte mailinglistan blir verklighet, men det kan ju vara lite sent nu. Bättre att vänta med den till nästa gång.
Mm, jag hinner inte fixa det i tid, så vi väntar med det.
Jag gissar att vi blir max 13 pers. Förmodligen närmare 10.
Ska man boka bord för 12 pers då? Går väl alltid att klämma ihop sig om det kommer fler.
Är det bestämt tid/plats nu? Lite snurrig av allt julsocker...
Nu har jag äntligen kommit fram och det är bokat!
18.30 inne i "biblioteket" på Bishops onsdagen den 30 december.
Vi har 12 platser bokade, blir det fler så får ni skylla er själva att ni inte anmälde er i tid och riskera ståplats
OBS: Bishops vill veta i förväg om det är många som ska ha udda kötträtter som lamm eller liknande. Så känner ni på er att ni tänkt välja lamm eller liknande behöver ni anmäla detta till mig senast imorgon tisdag. Menyn finns på hemsidan. Ska ni däremot ha den vanlig burgaren eller liknande så behöver vi inte anmäla något i förväg till Bishops.
Tänkte skriva något dumt, men såg att det var udda kötträtter de ville veta, så veg antar jag är ok. Ses där!