Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bluetooth hittar inga enheter

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Trollhättan
  • 2010-01-10 10:55

Min iPhone hittar inga enheter när jag aktiverar den. Jag kan heller inte hitta min iPhone när jag söker efter den med min andra telefon.
Jag har inte testat Bluetooth tidigare så eventuellt kan det ha något med den nya 3.1 versionen att göra.
Jag har en 3G telefon men jag testade med två andra kompisar igår som har 3GS och deras Bluetooth gick heller inte igång.

Någon som vet vad detta beror på?

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2010-01-10 14:45
Ursprungligen av Takayama:

Min iPhone hittar inga enheter när jag aktiverar den. Jag kan heller inte hitta min iPhone när jag söker efter den med min andra telefon.
Jag har inte testat Bluetooth tidigare så eventuellt kan det ha något med den nya 3.1 versionen att göra.
Jag har en 3G telefon men jag testade med två andra kompisar igår som har 3GS och deras Bluetooth gick heller inte igång.

Någon som vet vad detta beror på?

Vad menar du med "enheter"? iPhone stöder bara handsfree, inte filöverföring t ex till andra telefoner.

  • Medlem
  • Trollhättan
  • 2010-01-13 09:27

Tackar för svaret. Trodde att Apple hade kommit lite längre än så men tydligen inte

Ursprungligen av Takayama:

Tackar för svaret. Trodde att Apple hade kommit lite längre än så men tydligen inte

Vad är det du vill göra?

1
Bevaka tråden