Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Playlists skapade i gratiskontot saknas i Spotify

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Norrköping
  • 2010-01-16 10:59

Köpte precis ett premiumkonto till mitt Spotify installerade app i iPhone 3G och loggade in med mitt användarnamn och lösen. Det gick fint.

Väl inne i Spotify på iPhone så saknas alla mina spellistor jag skapat i datorn som gratisanvändare. Borde inte dessa dyka upp i min iPhone?

Tar det några timmar innan premium slagit igenom? Är inte datorernas spellistor och iPhone kopplade till varandra. Krävs det att man skapar nya egna listor i iPhone?

Någon som vet vad det kan vara för fel?
Har jag missat någon inställning?
Jag har testat att installera om Spotify i telefonen men inte åteställt mobilen än.
Jag har tre som operatör.
Har 7,5GB ledigt minne i mobilen.
Jag kan söka efter ny musik i iPhone och spela den.

• Medlem
  • Täby
  • 2010-01-16 11:22

Om du loggar in på datorn, ligger dina spellistor kvar där fortfarande då?

• Medlem
  • Västerås
  • 2010-01-16 12:02
Ursprungligen av MagArne:

Köpte precis ett premiumkonto till mitt Spotify installerade app i iPhone 3G och loggade in med mitt användarnamn och lösen. Det gick fint.

Väl inne i Spotify på iPhone så saknas alla mina spellistor jag skapat i datorn som gratisanvändare. Borde inte dessa dyka upp i min iPhone?

Tar det några timmar innan premium slagit igenom? Är inte datorernas spellistor och iPhone kopplade till varandra. Krävs det att man skapar nya egna listor i iPhone?

Någon som vet vad det kan vara för fel?
Har jag missat någon inställning?
Jag har testat att installera om Spotify i telefonen men inte åteställt mobilen än.
Jag har tre som operatör.
Har 7,5GB ledigt minne i mobilen.
Jag kan söka efter ny musik i iPhone och spela den.

We are currently experiencing some problems syncing playlists between devices. We are working hard to fix these issues as soon as possible.
The playlists will appear after a short time if you leave Spotify running.

Jan 15th, 2010

Står på deras hemsida

• Medlem
  • Norrköping
  • 2010-01-16 12:15

Ah tack för info. Det kan förklara felet. Syncningen mellan datorerna var si och så också.

• Medlem
  • Norrköping
  • 2010-01-17 12:02

Idag fungerar spotify bra i iPhone

1
Bevaka tråden