Själv hauxar jag allt, kör sedan x96flock-kryptering på en zip-fil som jag lägger in i en 460-bitars PCM-krypterad dmg. Detta bränner jag på en DVD med ett hemmagjort och för alla andra okänt filsystem. DVD'n lägger jag i en syrafast stållåda som jag svetsar igen med MAG. Dessa lådor gömmer jag på vinden i ett vindsförråd som inte kan kopplas till mig eller den lägenhet jag bor i - detta vindsförråd är en exakt replika ev befintliga förråd men alltså ingen hyresgäst har tillgång till det och varken hyresgäster eller fastighetsägaren har noterat detta extra nytillkomna vindsförråd. Ett hologram av samma vindsförråd projiceras bredvid och där har jag då också alltså 50% chans att inkräktaren går in i fel vindsförråd.
Inne i det riktiga - inte oficiellt existerande - vindsförrådet finns ett kassaskåp, men för säkerhets skull gömmer jag inte stållådorna där, utan lägger dom i en dold mellanvägg i källaren istället.
En gång i veckan åker jag ut med lådorna - gjuter in dom i stora teflonkuber som jag klär med 10 mm blyplåt - och sänker dom på djupaste punkten i Oxdjupet i Sthlms skärgård Jag smyger ut på nätterna med min för ändamålet inköpta fiskekutter. GPS-en hjälper mig till waypointen.
Ändå ligger jag sömnlös på nätterna och är ofta tvungen att nedsvälja 400 milligram Mandrax för att få åtminstone några timmars sömn. Har ofta ont i huvudet och gaser.
Märk väl att filerna ifråga ändå bara är tomma mappar och hela ovan nämnda kedja är ett falskt spår för mina fiender - dom riktiga filerna skyddar och gömmer jag på ett sätt som jag givetvis inte kan berätta om här. Mina fiender läser alla trådar på alla forum. Allt. Överallt. Hela tiden. Alltid.