Gumman på 3 år älskar att lyssna p musik men tyvärr så funkar varken kassetter eller cdskivor då hon har en lille bror på 1 som älskar att förstöra både det ena och andra. Nu har han lyckats att paja hennes cdspelare med genom att kasta den i golvet ett x antal gånger.
Jag har en bärbar mdspelare men den är från usa så jag måste köra den via AAA batterier och datahögtalare vilket inte känns helt bra. hon är riktigt duktig och sätter igång sagorna och musiken själv men jag skulle vilja ha en bättre och stabilare lösning. Funderat på om man kanske ska köpa en riktig mdspelare med högtalare men hur är det eg, kan man föra över musik på annat sätt på en mdskiva än att spela in likt man förr gjorde med kassetter, det är ju eg en cdskiva och den kan man ju bara dra sakerna rakt över till, finns det en enkel lösning till md med så jag kan föra över alla hennes cdskivor på md skivor utan att det kommer ta mig en massvis med timmar?
någon annan som har ett tips på en lösning som hade funkat för oss, funderat på mp3 spelare men å måste man ju programmera på ett sätt där man ser bilder i fönstret så hon vet vilken saga det är, men går det på mp3 spelare och så är ju mp3 spelare så små och i med det finns en liten risk för att sonen anfaller så får det ju inte kosta tusenlappar =/