Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Göteborgskalaset

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Micke Rickfors spelar på Kungsportsplatsen nu ikväll, tro det var 22:30 - 23:15 - hoppas se fler av er göteborgsnördar då... allt i brist på den pilsner som inte blev av... hoppas det är svalare då, nu är det 26°C i skuggan.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-08-08 17:53
Citat:

Skrevs ursprungligen av Olle@mac.com
Micke Rickfors spelar på Kungsportsplatsen nu ikväll, tro det var 22:30 - 23:15 - hoppas se fler av er göteborgsnördar då... allt i brist på den pilsner som inte blev av... hoppas det är svalare då, nu är det 26°C i skuggan.

Kan tipsa om Liberator, som spelar imorgon, lördag, på Göteborgskalaset

Vänligen, Ylan

  • Medlem
  • 2003-08-08 19:45

Göteborgskalaset?!?!?

Det är ju anledningen till att man inte går ut på en vecka!

  • Oregistrerad
  • 2003-08-08 23:28

Äh... vad tusan... Fireside var kanon idag och moneybrother dög...
(rickfors? va?)
Imorgon är det Homy och kristian kjellvander...
Man får ta att det springer ungjävlar över allt - och ölstinna äldre nybörjare...

Och om lite drygt 2 veckor har ni göteborgare sveriges största scooterträff utanför dörren - Göteborg Run and Race.

Räkna med att ha 2 99macare där, antalet fordon beror på hur många som håller hela vägen från Malmö till Götet

  • Oregistrerad
  • 2003-08-09 04:11
Citat:

Skrevs ursprungligen av scooterbabe
Göteborg Run and Race.

Way
säve?

Citat:

Skrevs ursprungligen av Ma
Det är ju anledningen till att man inte går ut på en vecka!

Äsch, vilken tråkig inställning. Du skulle bara veta hur många trevliga, överberusade sextonåriga pojkar med gangsta-attityd jag bondade med igår. Göteborgskalaset är ett tillfälle för göteborgarna att träffa varandra (med armbågarna).

  • Medlem
  • 2003-08-09 12:25

hehe, jaja...jag är inte så mycket för att umgås med armbågarna bara.

Efter att ha läst på din hemsida så blir man ju klart inspirerad till att kolla upp om i alla fall Locus kanske har nåt kul på g under kalajset...?

Citat:

Skrevs ursprungligen av hedelina
Äsch, vilken tråkig inställning. Du skulle bara veta hur många trevliga, överberusade sextonåriga pojkar med gangsta-attityd jag bondade med igår.

Hur är tvålen i år David?

Citat:

Skrevs ursprungligen av Kenneth Pilo
Hur är tvålen i år David?

Jag kan rapportera att årets tvål har en betydligt fylligare boquet och drar åt det blommigt svulstiga hållet, till skillnad från den torra, lite barnsliga tvålen anno 2002.

Citat:

Skrevs ursprungligen av Ma
...kolla upp om i alla fall Locus kanske har nåt kul på g under kalajset...?

Det har de säkert. Annars var säkert Blendakvällen idag mycket trevlig. Skulle ha skakat min rumpa där hela kvällen om det inte vore för trubbel på hemmaplan.

1
Bevaka tråden