Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Omtåliga "In-Ear Headphones with Remote and Mic"

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-02-03 23:19

Köpte för ett tag sedan Apples egna "In-EarHeadphones with Remote and Mic" som hade ett fantastiskt ljud innan "näthattarna/mesh caps" blev igenkladdade av vax men det är ju enkelt löst med lite rengöring.

Något som däremot inte är lika lätt är att laga dem, "näthattarna" är otroligt omtåliga och får bucklor bara av att vara i mina öron vilket försämrar ljudkvalitén avsevärt, nu har jag bara en reserv kvar och kvalitén i den vänstra hörluren är lite sämre numera och volymen är dessutom lägre från vänster.

De är inhandlade från Apple på nätet och nu vill jag gärna ha råd på hur jag ska lösa detta, tror ni jag får hjälp hos min lokala Apple-auktoriserade butik? Kommer allt skyllas på mig?

Tackar på förhand

• Medlem
  • Malmö
  • 2010-03-04 04:29

Där rök kontakten också, ska man ringa Apple Store eller Support för Apple-produkter? vilket nummer dvs?

• Medlem
  • Härnösand
  • 2010-03-04 17:18

Enligt kollega på jobbet med liknande problem skall du ringa Apple Store. Ingen aning vilket nummer.

• Medlem
  • Malmö
  • 2010-03-04 23:42
Ursprungligen av Henil:

Enligt kollega på jobbet med liknande problem skall du ringa Apple Store. Ingen aning vilket nummer.

Det kunde varit enklare att hitta om man säger så Men ett tack ska du ha så får jag jaga rätt på det numret en dag

• Medlem
  • Malmö
  • 2010-07-15 01:02

Förresten, vad tror ni de säger om att kontakten knäcktes i datorn. Tror ni att de kommer hävda att allt är mitt fel eller kommer de visa en gnutta förståelse?

Kontakta ett Apple auktoriserat serviceställe och förklara casen. Min erfarenhet är att dessa byts ut av Apple i stort sätt utan diskussion. Dessutom, när servicestället får tillbaka replacementhörlurar så kommer det dessutom med ett nytt par med gummipluggar för öronen, så du får nya sådana med.

1
Bevaka tråden