Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tävlingar i Galleriet?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2003-08-08 22:02

Jo nu när vi har fått ett galleri kanske vi kan små tävlingar.. antingen att man vinner något eller stoltheten.

Men när jag menar tävlingar.. Kanske som Spymac. Fast det behöver inte vara exakt.

Men det skulle vara intressant att se vad vi svenskar kan göra för något..

Jag gav idéen nu får ni utveckla den

--

Jag skulle definitift vara med om det skulle hända. Man vågar inte riktigt göra några bilder till Spymac. Jag tycker att vissa av spymac medlemmarna är för bra. Så då vågar man inte riktigt.

Ja, locka fram lite kreativa kvällsfighter/turneringar så vi får använda våra kreativa talanger. Det verkar finnas en hel del av den varan här på forumet.
Björnstöm kanske slänger in ett par mac.se-konton som vinster?
Eller nån sponsor kanske vill bidra med nått för att öka spänningen?

• Medlem
  • 2003-08-09 01:05
Citat:

Skrevs ursprungligen av kitesurf
Ja, locka fram lite kreativa kvällsfighter/turneringar så vi får använda våra kreativa talanger. Det verkar finnas en hel del av den varan här på forumet.
Björnstöm kanske slänger in ett par mac.se-konton som vinster?
Eller nån sponsor kanske vill bidra med nått för att öka spänningen?

Detta låter kul ju....man kan ju ha allt från 3D-modeller i olika genrer till foton/bilder innom ett visst område...jag skulle direkt vilja vara med.....

Ingen skulle ändå förstå det som är bra med mina bilder, det verkar bara jag själv göra, så jag bryr mig inte... Skulle bara bli ledsen när alla vinner utom jag

Låter som en skön grej - fortsätt utveckla konceptet så kör vi nästa vecka?

En kategori för vektorgrafik vore inte dumt…

• Oregistrerad
  • 2003-08-09 11:37

Så kanske man kan "anlita" en medlam från 99mac, som kommer på idéer och ger vissa detaljer som dom måste ha med.

Många på Spymac andvänder sig av Photoshop, och det kanske inte finns särskilt många som andvänder sig av det här men man skulle kunna använda sig av andra program ocskå.

En idé är att man kanske ska designa nya smiliesar. Eller en ny logo till 99mac.

Jag ska se vad jag kan komma på.

Jag tycker det skulle ju vara skoj om alla proffs och glada amatörer kunde tävla innom samma "gren", och att det inte delades upp i olika tekniker.
Ett mål och alla medel tillåtna lixom

• Oregistrerad
  • 2003-08-09 18:58
Citat:

Skrevs ursprungligen av kitesurf
Jag tycker det skulle ju vara skoj om alla proffs och glada amatörer kunde tävla innom samma "gren", och att det inte delades upp i olika tekniker.
Ett mål och alla medel tillåtna lixom

håller med.. och att det är olika tävlingar inom den grenen?

Så det inte blir som att PS har en hörna och Paint har en egen.

• Oregistrerad
  • 2003-09-05 17:09

Nå, ska vi göra Tävlingar ?
Det blev lite bortglömt lite...

Vad jag fatta så skulle Björnström titta på det för drygt 2-3 veckor sedan.

Men han är en upptagen man, och det respekterar jag.
Men det skulle vara kul om vi kunde få i gång detta igen.

1
Bevaka tråden