Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tips: Skriv ut direkt från iPhone!

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2010-02-11 02:52

Nog för att jag redan är imponerad av min iPhone - men detta tar då priset. Jag kan skriva ut direkt från iPhone! Visst är det fantastiskt!

Jag hittade ett gratisprogram som heter ePrint och det funkar hur bra som helst. Programmet hittade min skrivare själv och nu kan jag skriva ut foton och annat. Jag kan till exempel välja en bild och skriva ut en kalendersida men min bild på.

Vilket otroligt bra program!

• Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2010-02-11 07:48

Jag tog betalversionen, funkar ju kanon!

• Medlem
  • Sundsvall
  • 2010-02-11 07:55
Ursprungligen av MatsOlov:

Jag tog betalversionen, funkar ju kanon!

Jag har också köpt den nu. Det har visst funnits sådana här program en tid men jag har aldrig vetat om det. Otroligt smidigt och bra. Och tänk så läckert man kan imponera på vänner när de är på besök. Ta ett foto på vännen och sen bara gå och hämta en färdig utskrift. Kanske insatt i ett kalenderblad eller så. Det ska bli kul

• Medlem
  • International user
  • 2010-02-11 11:33

Min p HP printerserver har lagt av så jag printar vanligen via en PC som i sin tur är ansluten till deskjet printer via USB. Finner inget sätt som det går att länka eprint via en annan dator.

prova Cortado.

Alla apps jag har i min iPhone - apps som kan hantera/öppna t.ex. textdocs, pdf, etc - kan skriva ut. AirSharing är mitt favvo - läser både WebDAV- och FTP-diskar - och har eget lager också (i telefonen alltså). Att man inte kan skriva ut direkt från Apples egna apps - t.ex. Mail - är ju uselt. Det kommer nog.

1
Bevaka tråden