Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

När jag använder telefonen som modem uppstår ett fel

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Efter att ha bytt till iPhone tyckte jag att det var dags att säga upp mitt dongel-abonnemang eftersom telefonen fungerar lika bra, åtminstone när man ansluter med sladd.

Dock uppstår nu ett fenomen som jag aldrig råkat ut för tidigare:

Varje gång jag skickar ett mail på datorn så lägger sig detta som ett utkast trots att det bevisligen har gått iväg. Om jag skickar många mail på en dag så känns detta allt annat än bra eftersom jag måste kolla i "skickat" att det verkligen har gått iväg.

Känner någon igen detta eller ännu hellre, har en lösning på problemet?

• Medlem
  • International user
  • 2010-02-18 07:54
Ursprungligen av kjellebelle:

Efter att ha bytt till iPhone tyckte jag att det var dags att säga upp mitt dongel-abonnemang eftersom telefonen fungerar lika bra, åtminstone när man ansluter med sladd.

Dock uppstår nu ett fenomen som jag aldrig råkat ut för tidigare:

Varje gång jag skickar ett mail på datorn så lägger sig detta som ett utkast trots att det bevisligen har gått iväg. Om jag skickar många mail på en dag så känns detta allt annat än bra eftersom jag måste kolla i "skickat" att det verkligen har gått iväg.

Känner någon igen detta eller ännu hellre, har en lösning på problemet?

Om det är på din dator så låter det mer som ett dator/mailkontoproblem.

Det är det väl bara delvis, problemet uppstår ju endast med inkopplad iPhone.

• Medlem
  • International user
  • 2010-02-18 20:28

Well, om du surfar via en iPhone eller något annat spelar ingen roll. Det enda annorlunda är din ipadress.

1
Bevaka tråden