Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur ofta synkar du din iPhone med iTunes?

Tråden skapades och har fått 40 svar. Det senaste inlägget skrevs .

När jag vill uppdatera/installera en app eller os. En till fyra gånger i månaden.

  • Medlem
  • International user
  • 2010-02-19 20:15

Några gånger i veckan. Men synkningen tar max 2-3 minuter. Firmware 2.0.0-2.0.1 hade extrem långa synkningar men sen dess är det inga problem alls. När man synkar väldigt sällan tar synkningar längre tid.

//Rob

Varje dag och synkningen tar inte mer än ca 30 sekunder till en minut beroende på hur mycket det är som ska över. Jag prenumererar på några poddradioprogram och då kan det ta upp till en minut om det ligger en podd och väntar.

Gör samma som Örjan ovan, laddar och samtidigt så synkas ett antal podcaster över.
Nån gång ibland tar jag ur bilderna och hystar in dem i iPhoto med.

Nattetid står den i sin vagga och laddas...

Hjälp med archicad

Någon som vet hur man får fram fler material till väggar? Jag vill ha klassisk lockpanel i vit färg.

Ursprungligen av klarrej:

Någon som vet hur man får fram fler material till väggar? Jag vill ha klassisk lockpanel i vit färg.

Och vad har det med iPhonesynkronisering att göra?

  • Administratör
  • Lund
  • 2010-02-21 14:15
Ursprungligen av klarrej:

Någon som vet hur man får fram fler material till väggar? Jag vill ha klassisk lockpanel i vit färg.

välkommen till 99.se
längst upp i hörnet har du en sökfunktion. Använd den för att söka efter relevanta trådar om just det du är intresserad av. Men kom ihåg att på 99.se är det mest om mac/iphone/ipod/ipad/apple

  • Medlem
  • Skellefteå
  • 2010-02-21 15:25

Dagligen även om det mesta sköts via MobileMe.

  • Medlem
  • Umeå
  • 2010-02-21 11:25

I princip varje dag. Eftersom jag ändå sitter vid datorn kan lika gärna iPhonen också sitta i. Då vet jag att jag får över allt som jag ev. skrivit in i kalendern och alla ev. nya podavsnitt. Och samtidigt blir den laddad. Smidigt.

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2010-02-21 11:32

Minst en gång varje dag, ställer den i dockan när jag sätter mig vid datorn. Inga problem med långsam synkning heller.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-02-21 11:35

Tror det blir 2-3 gånger per dag. Precis som gunek så sätter jag i den när jag sitter vid datorn. Brukar gå på 30s eller mindre och synka.
Vet många som inte pluggar in alls och det är ju ganska synd eftersom eftersom det har visat sig är samma personer som tappar sina iPhones med jämna mellanrum. Försökt säga till att om du synkar telefonen någon gång då och då så slipper du sitta och gå genom mail, leta i papperskorgen efter papperslappar och maila för att hitta kontaktinformation. Hopplöst.
Vissa människor går inte att lära om, inte ens efter att de spenderat en förmiddag eller mer på att hitta saker som de kunde ha haft i datorn.

Bevaka tråden