Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kategorisering av bilder?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hoj!

Finns det någon möjlighet att göra olika mappar i själva "bilder" menyn på sin iPhone där det står "Fotoalbum" ?

Känns som en möjlighet eftersom man måste trycka sig in än en gång för att komma till sitt album.. Tack för svar! Trevlig kväll!:)

/ Engalunda.

• Medlem
  • Karlskoga
  • 2010-02-22 21:17
Ursprungligen av Engalunda:

Hoj!

Finns det någon möjlighet att göra olika mappar i själva "bilder" menyn på sin iPhone där det står "Fotoalbum" ?

Känns som en möjlighet eftersom man måste trycka sig in än en gång för att komma till sitt album.. Tack för svar! Trevlig kväll!:)

/ Engalunda.

De måste du nog göra i datorn du synkar med.

Försökte & letade.. men verkar inte finnas något sätt man gör de där på! Men tack ändå!

Klart det finns. Gör det i iPhoto, sortera in dina bilder i olika album.
När du sedan kopplar in din iPhone frågar den vilka album du vill synka (i iTunes) , kryssa då i de du vill ha över.

I telefonen går det inte.. Vilket jag tror frågan var.

Ursprungligen av keptang:

I telefonen går det inte.. Vilket jag tror frågan var.

Upplevde att TS ville ha bilderna i olika mappar och var man gjorde det, i lur eller i datorn inte var så noga.

TS är välkommen kommentera.

God morgon

i telefonen var tanken att jag skulle kunna använda mig av olika kategorier..
Istället för bara den s.k "kamerarullen" ´, kunna ha flera st!

Det går såsom jag beskrev.
Du kan göra ett album i iPhoto som heter "semesterbilder", sedan ställa in i iTunes under iPhone/Bilder-fliken att du vill synka över det albumet. Det dyker då upp under "Kamerarulle" som "Semesterbilder".

Att däremot organisera upp dem i telefonen går inte.

jaha kanon! Ska göra ett försök

tackar sålänge! / Engalunda.

1
Bevaka tråden