Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99mac når 80.000 medlemmar - vinn en iPad!

Tråden skapades och har fått 617 svar. Det senaste inlägget skrevs .

82093

  • Medlem
  • Oslo
  • 2010-03-08 09:57

82769

Vet inte om den kommer att vara med i dragningen, men jag gissat 82345

Kommer man koppla bort möjligheten att se hur många medlemmar det är, typ veckan före slutdatumet? Så ingen sitter och skapar fejkkonton.

jag gissar på 82629

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-03-08 16:11

81003

Fan >.<
Jag tänkte vänta till sista dagen... men så glömmer jag det hela!

Jag efterröstar på 80 783

Ursprungligen av Matte__86:

Fan >.<
Jag tänkte vänta till sista dagen... men så glömmer jag det hela!

Jag efterröstar på 80 783

Idag måndag måste väl för tusan röstningen gälla. Det står ju i Björnströms trådstart att röster efter den 8:e mars inte gäller. Sålunda måste den 8:e mars vara sista dagen för röstning.

Björnström, nu får du ta och styra upp detta och hellre fria än fälla, eftersom det råder oklarhet med vad du menade i trådstarten.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2010-03-08 19:26
Ursprungligen av Ian Curtis:

Idag måndag måste väl för tusan röstningen gälla. Det står ju i Björnströms trådstart att röster efter den 8:e mars inte gäller. Sålunda måste den 8:e mars vara sista dagen för röstning.

Björnström, nu får du ta och styra upp detta och hellre fria än fälla, eftersom det råder oklarhet med vad du menade i trådstarten.

"- Du måste gissa INNAN den 8:e mars. Svar efter det datumet räknas inte in i tävlingen."

Det tolkar jag som att allt som kom till efter midnatt söndag/Måndag är ute ur leken.

Ursprungligen av joakimo:

"- Du måste gissa INNAN den 8:e mars. Svar efter det datumet räknas inte in i tävlingen."

Det tolkar jag som att allt som kom till efter midnatt söndag/Måndag är ute ur leken.

"Svar efter det datumet…" syftar tydligt på just den 8:e mars. Alltså är svar efter den 8:e mars inte med i tävlingen, vilket torde vara den 9:e mars.

Ursprungligen av joakimo:

"- Du måste gissa INNAN den 8:e mars. Svar efter det datumet räknas inte in i tävlingen."

Det tolkar jag som att allt som kom till efter midnatt söndag/Måndag är ute ur leken.

Precis som du säger "Du måste gissa innan den 8:e mars. Svar efter det datumet räknas inte in i tävlingen" innebär att rösten måste vara inne senast 23:59 den 7:e Mars - dvs INNAN den 8:e Mars

Blir ett litet jobb att sammanställa alla röster och så ska vi ju trolla fram en iPad till den 4:e Maj också!

Ursprungligen av Ian Curtis:

Idag måndag måste väl för tusan röstningen gälla. Det står ju i Björnströms trådstart att röster efter den 8:e mars inte gäller. Sålunda måste den 8:e mars vara sista dagen för röstning.

Björnström, nu får du ta och styra upp detta och hellre fria än fälla, eftersom det råder oklarhet med vad du menade i trådstarten.

Gjorde samma miss som Matte_86. Satt och jobbade och så vips var klockan över midnatt.
När vi ändå velar angående gissningslekens slut passar jag på att meddela att vi är 83091 st medlemmar 4 maj 21:00.
Tjohej!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-03-08 22:33

83 875st, självklart är det t.o.m. 8e som man får rösta..

86511

  • Medlem
  • 2010-03-08 20:36

83338 gissar jag!

Oavsett ifall röster lagda den 8e räknas eller inte så borde tråden låsas nu, då det nu är den 9e.

Ursprungligen av Papperskatt:

Oavsett ifall röster lagda den 8e räknas eller inte så borde tråden låsas nu, då det nu är den 9e.

Ja, jag låser tills vidare. Så får Martin öppna igen om han vill förlänga tävlingstiden.

/Mod

Bevaka tråden