Jag använder min iPhones internetdelning varje dag, eftersom det är det enda sättet för mig att komma ut på internet. Det funkar rätt bra, tyvärr går det oftast inte att använda det samtidigt som jag ringer. Ibland går det faktiskt, av någon anledning.
Men nu har jag lyckats att uppdatera till 3.1.3, men jag har märkt att telefonen börjat tappa internetdelning. Det har hänt två gånger på en vecka, första gången, så var det bara att väcka den, så kom det tillbaka, nu var jag tvungen att slå på och av flygläget. Eftersom jag tydligen är den enda som använder internetdelning på min 3gs (det enda man får upp om man gogglar är hur man aktiverar det...), så vet jag inte om det är vanligt förekommande eller om det bara är min telefon.
Jag är inne på min andra 3GS, den förra lämnade jag in bl.a. pga att den började tappa internetdelning ~var 20:e minut.
Så.. Är det bara jag, eller är det någon annan som har problemet och finns det någon lösning på det, bortsett från att vänta på en uppdatering (ha!)?