Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
I går hängde sig Safari när jag skulle bokmärka en sida. Bara står och tuggar med väntahjulet. Alla andra apps och program som mail fungerar men varje gång jag tar upp Safari står den och tuggar på samma sida. Skulle bara behöva tvångsavsluta Safari. Har redan raderat historik och tömt cache i Inställningar. Har telefonen i knappt 2 veckor så detta är förhoppningsvis elementärt.
Gör en omstart av telefonen, genom att hålla in de två knapparna (Power och Home) i 5 sek, till Apple loggan dyker upp. Sen bör det inte vara några problem.
För att bara tvångsavsluta den app man håller på med för tillfället så räcker det med att hålla in home-knappen 6 sekunder. Hela telefonen ska inte behöva startas om.
För att bara tvångsavsluta den app man håller på med för tillfället så räcker det med att hålla in home-knappen 6 sekunder. Hela telefonen ska inte behöva startas om.
Ja det verkar som om dom har ändrat, jag har inte haft anledning att prova på länge.
iPhone OS 2.x and earlier: Press and hold the Home button until the application quits.
iPhone OS 3.x and later: Press and hold the Sleep/Wake button until the red slider appears, then press and hold the Home button until the application quits.